Ce cuvânt urăște Apple?… Xiaomi!

Xiaomi MI 3 si rivalul Apple

 Xiaomi Corporation, în vârstă de doar patru ani, este un producător de telefoane inteligente care a lăsat in urmă Apple Inc. in China, in ceea ce priveste vanzările. Acesta, intentionează să intre pe alte piete, in mai mult de 10 de țări în acest an, accelerandu-si expansiunea internațională.
Vânzările vor începe curand în diferite tări, inclusiv India, Brazilia și Rusia, a comunicat Lei Jun, fondatorul si directorul executiv al Xiaomi la o conferință de presă tinută la Beijing, astăzi.
Producătorul de smartphone-uri, televizoare și routere isi extinde gama de electronice de larg consum și va ajunge în străinătate cu ajutorul vânzărilor existente pe piața sa de origine din China, Hong Kong, Taiwan și Singapore. Xiaomi isi menține costurile scăzute, prin vânzarea direct către consumatori, on-line, domnul Lei stabilind un obiectiv in cresterea vânzărilor de circa cinci ori, la 100 de milioane de unitati în 2015.

Xiaomi Mi3
Xiaomi Mi3

“Puteți numi cu siguranță aceste fapte o accelerare in vanzari”, a declarat președintele și co- fondatorul companiei, Bin Lin, într-un interviu după eveniment. “Este misiunea noastră și convingerea noastră că acest model ar trebui să fie capabil a atinge un anumit nivel de succes in afara Chinei”.
Compania a inregistrat vanzari de 1,5 miliarde de yuani (240 milioane dolari), în timpul unei vânzări pe internet, intr-o singura zi, în China, in 8 aprilie, iar acum site-ul companiei este pe locul trei in tară, a anuntat compania ieri.

Cateva specificatii pentru MI 3

Vedeta companiei, smartphone-ul Xiaomi MI3 se vinde pentru 1999 de yuani, sau mai puțin de jumătate din prețul de 4488 yuani al unui Apple iPhone 5c. Comparativ cu5c, de exemplu, MI3 are un ecran mai clar, mai mare, o camera cu densitate mai mare de pixeli și un procesor quad-core rapid de la Nvidia Corp sau de la Qualcomm Inc (pentru diferite modele).

Tema MI 3
Tema MI 3

MI3, cu ecran de 5 inch, este primul telefon care a folosit procesorul quad core 1.8GHz Tegra 4 de la Nvidia.
Trei versiuni sunt disponibile; una pentru rețeaua China Mobile folosind procesorul Nvidia, lansat în octombrie 2013 și câte unul pentru China Unicom și China Telecom, livrate in noiembrie 2013, cu un quad-core chipset Qualcomm Snapdragon 800 de 2,3 GHz.
MI3 este oferit fie cu16 sau 64 GB de stocare și toate modelele au ecran de 1080p pe 5 inci și oferă o camera principală de 13 megapixeli plus cameră frontală de doi megapixeli. Modelul de 16 GB costa1999 Yuan (US $325 )iar cel de 64 GB 2499 Yuan (US $410)

MI 3 Touch
MI 3 Touch

În ceea ce privește ecranul , display-ul IPSMi 3 de 1080p produce o rezoluție fantastica – atât imaginile cat și textul sunt extrem de clare, în timp ce culorile sunt strălucitoare și coerente din orice unghi. Mai mult, ecranul este foarte sensibil la atingere, ceea ce il face mult mai ușor pentru jocuri care necesită atingerea ecranului (Flappy Bird, etc.) . Caracteristica principala a ecranului Xiaomi este că, chiar și atunci când purtați mănuși în timpul celei mai dure ierni și aveti nevoie de telefon , ecranul Mi 3 răspunde în continuare la atingere, la fel ca Nokia Lumia 1020.

Leave a Reply

